Poradna - nejčastější dotazy

  • Jak dlouho od vyplnění formuláře bude na portále zobrazován můj požadavek?
    Zobrazování Vašeho požadavku není časově omezeno. Záleží pouze na Vás, kdy jej odstraníte.
  • Kdy můžu očekávat nabídky od bankovních či nebankovních společností?
    Nabídky od bankovních či nebankovních společností můžete dostávat ihned, záleží pouze na rychlosti zpracování nabídek těchto institucí.
  • Musím při vyplňování formuláře zadávat všechny položky?
    Formulář (formuláře) je nutno vyplnit s maximální pečlivostí a pravdivostí. Vyplňte jen ty položky, které se vztahují k Vašemu finančnímu problému. Mějte na paměti, že společnosti se Vám budou snažit dle těchto informací nabídnout nejoptimálnější řešení Vaší stávající situace, tzn. pokud uvedete nepravdivé údaje, uškodíte pouze sami sobě.
  • Budu muset za zobrazení mého požadavku zaplatit?
    Ne, po vyplnění formuláře bude Váš požadavek zobrazován zcela ZDARMA.
  • Mám více problémů, můžu vyplnit ostatní formuláře?
    Ano. Každý finanční problém má svůj formulář, který je nutno vyplnit. Pokud máte problém, jehož řešení portál nenabízí, obraťte se na nás prostřednictvím Kontaktu, kde nám svůj požadavek sdělíte.
  • Musím využít všechny nabídky, které mi budou společnostmi zaslány?
    Ne. Na kolik nabídek se rozhodnete reagovat, záleží pouze na Vás.
  • Pokud zjistím, že některá ze společností má podvodné úmysly, jsem povinen portál o tomto informovat?
    Ne. Vaší povinností to není, ale pokud se o tyto informace s námi podělíte, ulehčíte ostatním žadatelům v jejich rozhodování. Tato společnost bude na portále zobrazena jako nevyhovující.
  • Nedostal jsem žádnou nabídku, znamená to, že můj požadavek není zobrazen?
    Ne. Váš požadavek je zobrazován ihned po dokončení formuláře. Je možné, že Vámi vyplněné položky jsou nedostačující pro zpracování nabídek finančními společnostmi.
  • Vybral jsem si nabídku jedné společnosti, se kterou jsem se také dohodl a vyřešil tak svůj finanční problém. Jsem povinen o této skutečnosti informovat ostatní společnosti?
    Ne. Své rozhodnutí nemusíte nikomu sdělovat, jelikož jednotlivé společnosti nemají informace o nabídkách, které Vám byly učiněny.
  • Byl jsem velmi spokojen s přístupem a návrhem řešení mého problému od jedné společnosti. Je mou povinností o tomto informovat portál?
    Ne. Vaší povinností to není, ale pokud se o tyto informace s námi podělíte, ulehčíte ostatním žadatelům v jejich rozhodování. Tato společnost bude na portále zobrazena jako vyhovující (doporučena).
  • Zajistí mi portál www.zadluzenost.cz , abych neobdržel nabídku od podvodné společnosti?
    Bohužel ne. Takovou možnost portál nemá, je pouze schopen doporučit nebo naopak varovat před konkrétní společností, a to pouze na základě sdělení ostatních žadatelů.
  • Mám finanční problém, jehož řešení mi portál nenabízí?
    Obraťte se na nás prostřednictvím Kontaktu, kde nám svůj požadavek sdělíte.
  • Potřebuji odborně poradit, kam se mohu obrátit?
    Sdělte nám prosím svůj požadavek prostřednictvím Kontaktu a my se Vám obratem ozveme.